service icon Upros komunikację

Program lojalnościowy dla klientów
firmy cinetixx

Popraw komunikację ze swoją bazą klientów dzięki
programowi lojalnościowemu Cinetixx.
Wysyłając aktualne biuletyny, Twoi klienci nie przegapią już hitu kinowego.

header image
img group
Program lojalnościowy dla klientów

Cechy

  • Możliwość rejestracji do newslettera w ramach procesu zakupu i rezerwacji oraz poprzez integrację wtyczki na stronie głównej kina
  • Zarządzanie klientami za pośrednictwem menedżera cinetixx
  • Generowanie adresów zgodne z zasadami RODO
  • Automatyczny e-mail kontaktowy po wizycie w kinie
  • Procedura podwójnej zgody na newsletter
  • Wysyłka aktualnego repertuaru, w tym wszystkich linków do rezerwacji
  • Wysyłanie spersonalizowanych newsletterów
  • Monitorowanie skuteczności kampanii

Zarządzanie klientami za pośrednictwem
menedżera internetowego

Dzięki naszemu menadżerowi internetowemu masz zawsze pod ręką wszystkie niezbędne informacje na temat narzędzi marketingowegowych. Użyj tego, aby zarządzać danymi swoich klientów, wysyłać biuletyny i mierzyć skuteczność swoich działań marketingowych za pomocą zarządzania klientami.

Zgodnie z RODO

Nasze narzędzie marketingowe oferuje możliwość generowania adresów klientów w sposób zgodny z ochroną danych osobowych, przy użyciu procesu podwójnej zgody. Twoi klienci mogą zapisać się do newslettera w ramach procesu zakupu lub rezerwacji.

Przesyłanie aktualnego repertuaru

Cinetixx oferuje możliwość wysyłania cotygodniowego programu kinowego do wszystkich zarejestrowanych subskrybentów newslettera. Twoi klienci bezpośrednio z newslettera przechodzą do procesu zakupowego i mogą bez przeszkód zarezerwować bilety. Możesz także dostosować swój newsletter i zautomatyzować termin wysyłki.

Integracja wtyczki na stronie Twojego kina

Na Twojej stronie możesz zintegrować widget, który umożliwi Ci bezpośrednią rejestrację do newslettera. Widget można dostosować do wyglądu i stylu Twojej strony. Również w tym przypadku generowanie adresu odbywa się zgodnie z przepisami o ochronie danych, przy zastosowaniu procedury double opt-in.