service icon Prosto i szybko

Live-Chat
z cinetixx

Obsługa klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Oprócz wsparcia telefonicznego i e-mailowego, cinetixx oferuje możliwość skontaktowania się z Tobą za pośrednictwem czatu na żywo.

header image
Chcemy wspierać Cię tam, gdzie jesteś Ty i Twoi klienci. Dlatego zintegrowaliśmy 'czat na żywo' w menedżerze internetowym, na naszej stronie głównej i na naszych stronach rezerwacji, aby zaoferować Tobie i Twoim klientom najlepszą możliwą obsługę

Zalety

dla Ciebie i Twoich klientów

Czat na żywo jest nowoczesny i ma
mniej przeszkód

Czat na żywo, dokładnie tam, gdzie jesteś Ty i Twoi klienci - w menedżerze internetowym, na naszej stronie głównej lub na naszych stronach rezerwacji. Aby zadać pytanie, wystarczy kliknąć ikonę czatu. Rozmowa rozpoczyna się bez konieczności zmiany kanału. Innymi słowy, bez wybierania numeru telefonu lub otwierania irytującego programu pocztowego. Oznacza to, że istnieje znacznie mniej przeszkód związanych z nawiązywaniem kontaktu, a my wspieramy Ciebie i Twoich klientów w momencie, gdy potrzebujesz pomocy.

Zwiększenie i optymalizacja współczynnika konwersji

Widzowie kin często porzucają proces zamawiania online, ponieważ brakuje im informacji lub nie są pewni. Integrując czat na żywo, możemy pomóc klientom bezpośrednio, umożliwiając kinom osiągnięcie wyższej sprzedaży w dłuższej perspektywie. Badania wykazały, że współczynnik konwersji z czatem na żywo jest o 56% wyższy niż bez czatu. Wprowadzając czat na żywo, znacznie zmniejszamy liczbę rezygnacji z koszyka podczas zakupu biletów.

Ogólny wzrost
zadowolenia klientów

Dzięki integracji czatu na żywo Ty lub Twój klient nie musicie ponosić żadnego wysiłku ani tracić czasu na kontakt innymi kanałami. Odpowiedzi na pytania można uzyskać bezpośrednio w trakcie odpowiedniego procesu składania wniosku/zamówienia. Zwiększa to zadowolenie Twoje i Twoich klientów.

Najlepszy kanał dla komunikacji mobilnej

Czat na żywo łączy w sobie cyfrowy aspekt poczty elektronicznej z natychmiastowością rozmowy telefonicznej. Pozwala nam to połączyć to, co najlepsze z obu światów.

Ulubiony kanał klientów

Czaty na żywo są niezwykle popularne wśród klientów. Według reprezentatywnej ankiety, 73% wszystkich konsumentów preferuje czat na żywo jako preferowany kanał komunikacji. Telefon pozostaje obecnie daleko w tyle z wynikiem 44%. Czat na żywo cinetixx jest dostępny w normalnych godzinach wsparcia między 10:00 a 22:00. Między 22:00 a 10:00 Ty i Twoi klienci możecie skorzystać z formularza kontaktowego zamiast czatu na żywo. Następnego ranka nasz zespół wsparcia natychmiast odpowie na Twoje zapytanie.